miercuri, 8 iulie 2009

Avocatul ...vipurilor Ene Cristian

Intitulasem initial postarea ”avocatul diavolului”...dar m-am răzgândit. Pentru simplu motiv că trebuia sa folosesc pluralul! Și nu am suportat ca blogul meu sa fie plin de...necurati! ;) Asa ca am eliminat macar unul! Pe cel din titlu!
Si acum sa purcedem la drum!
Fara sa fac adnotari sau comentarii (mă abțin!) voi enumara mai jos ceea se găsește la îndemana oricui, pe internet!
Unde, cum am aflat?!
Stati liniștiți! Pe Google!
Că am ceva școli...școlile alea care scot tâmpiți!
Asa ca daca veti cauta pe Google subiectul ”NIHIL SINE DEO” ENE CRISTIAN veti gasi cabinetul de avocati http://www.ene-corbeanu.ro/

Cristian Ene si Eliza Corbeanu
Iar acum:
SURPRIZE, SURPRIZE, sa auzim tobele..., artificiile, sa le vedem și, ca publicitate a ”abilitaților” profesionale, gasim rubrica

Clienti VIP - mediu politic:

-Traian Basescu -

1991-1992 Ministru,
Ministerul Transporturilor
• 1992–1996 Deputat,
Parlamentul României
• 1996–2000 Ministru,
Ministerul Transporturilor
în guvernele V.Ciorbea,
R.Vasile si M.Isarescu
• 2000–decembrie 2004
Primar General al
Municipiului Bucuresti
• 20 decembrie 2004 -
prezent Presedinte al Romaniei.

-Adrian Videanu-

Ministru de stat
-vicepremier în guvernul
Tariceanu
-Deputat de Teleorman
-Primar general al
Municipiului Bucuresti.

-Mioara Mantale-
- prefect Municipiul Bucuresti
- subprefect Municipiul Bucuresti

-Razvan Murgeanu-
-Primar general interimar al
Capitalei
- 2004 - 2004 Viceprimar general
al Capitalei
- 2000 - 2004 Director General
- 1996 - 2000 Viceprimar

-Radu Berceanu-
-Ministrul Industriei si
Comertului
- Ministrul Transporturilor

-Gheorghe Barbu-
-Ministrul Muncii
-Deputat
Adrian Inimaroiu
-Primar primaria sectorului 4
Bucuresti

-Mihai Stanisoara-
2004-2007 :
- Deputat, Presedinte al
Comisiei pentru Aparare, Ordine
Publica si Siguranta Nationala;
- Vicepresedinte al Delegatiei
Parlamentului României la
Adunarea Parlamentara N.A.T.O.

2000-2004 : - Deputat, membru al
Comisiei de Politica Extena;
- Presedinte al Delegatiei
Parlamentului României la
Adunarea Parlamentara a
Organizatiei pentru Securitate si
Cooperare in Europa;
2000 - Secretar General,
Ministerul Apararii Nationale

urmeaza RIDZI!

Avand in vedere considerentele deontologice nu voi comenta!
Ma intreb oare cum se discuta, tot deontologic, partea confidențialității, sau poate au acceptul clientilor!

Voi ce parere aveti?
ps: Cred ca mottoul cabinetului de avocatura
”Cristian Ene si Eliza Corbeanu”
”NIHIL SINE DEO”
este ...sugestiv! Nu?!


update: La ultimile alegeri domnul avocat Ene Cristian a fost prezent la Biroul Electoral Central! O investigatie scurta ar evidentia si functia indeplinita acolo! Dar ce sa ne mai ostenim, mie mi se pare clar!

10 comentarii:

  1. Wow- ce de VIP-uri? Cum i-o fi vanat? Ce personaj sinistru... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, am avut aceeasi reactie ca si tine! Dar uite ca se poate! Si sa-ti faci publictate in felul asta mi se pare de neacceptat! Chiar sinistru!

    RăspundețiȘtergere
  3. Problema astuia este ca nu aduce nici macar de departe cu Keanu Reeves sau Al Pacino ci doar cu avocatul diavolului !

    RăspundețiȘtergere
  4. Ha, ha, ha!
    Ai dreptate! Culmea este ca, din pacate, l-am întalnit si pot sa-ti spun ca mi-a lasat impresia ca nu are nici macar ”atitudinea” unui...avocat! Iar despre partea a doua a sintagmei nu ma îndoiesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. toti avocatii se lauda cu clientii pe care ii au... niste idioti... le gasesti clientii pe toate siteurile... vezi la valeriu stoica, de exemplu (acolo clienti!)

    RăspundețiȘtergere
  6. imi vine in minte citind postul filmul ala "legaturi periculoase".

    RăspundețiȘtergere
  7. @Codeus
    Ma bucur ca ai trecut pe aici!
    Da, te poți gandi la câte si mai câte!

    RăspundețiȘtergere
  8. @anonim
    Nu stiu daca toti avocatii se lauda ce ce clientii au avut! Legea 51/1995, la art. 10 stipuleaza ca ”avocatul este dator să păstreze secretul profesional privitor la orice aspect al cauzei care i-a fost încredinţată, cu excepţia cazurilor prevăzute expres de lege”! Deci si cu privire la clientii, dar poate clientii si-au dat acordul si atunci e ok! Sau poate nu-i deranjeaza si iar e ok!
    In ce priveste atribuirea etichetei ”niste idioti” te avertizez ca pe acest blog nu se folosesc asemenea adresari, la acest nivel, unde mai pui ca am o multime de prieteni avocati! Pe care ii apreciez si respect!

    PS.nu imi plac anonimii!

    RăspundețiȘtergere
  9. d-nul ene?...avocatul vipurilor?..nu cumva e cel care le cara geanta in speranta imbogatirii?...cand a terminat facultatea in cetatea banilor, Craiova..era recunoscut mai degraba pt servilism decat pt inteligenta..noapte buna bucuresti...oltenii au scapat de ..ene

    RăspundețiȘtergere
  10. @anonim
    Interesant!
    Dar pana una alta, cu inteligență sau nu, cu servilism sau nu, a ajuns aici!
    Asta imi demonstreaza, încă o data, ca cei ca el ajung unde ajung...adica se ne conduca, iar alții, la fel, să-i apere! Trist!

    RăspundețiȘtergere