vineri, 16 ianuarie 2009

Acolo este tara mea...

Acolo este tara mea
Si neamul meu cel romanesc,
Acolo eu sa mor as vrea
Acoloooo vreaaaau eu sa traiesc!!!

Asa m-am trezit de dimineata!
Cu aceasta strofa dintr-un cantec interpretat de Tudor Gheorghe atunci cand eram mai ...verde!
Ziua de ieri a fost una groaznica pentru mine.
Am constatat, cu stupoare (!), ca cea mai ”importanta” actiune pentru ”omu tarii” nu este, nici mai mult nici mai putin, decat...modificarea Constitutiei! Am ramas blocata, stupefiata...nu puteam sa ma misc din fata televizorului atunci cand a inceput prezentarea fastuoasa! Mi s-a parut cea mai ingrozitoare realitate. Prezent negru. Diabolicul ”modus operandi” era pus in practica grosolan si la vedere, incalcit in caltii mitocaniei. Am simtit ca toti cei 20 de milioane de romani nu suntem decat niste...PROSTI!!!
Nu puteam sa-mi revin si sa gandesc. Eram paralizata de tupeul mitocaniadei dezlantuita. Si parca nimeni nu vedea, nu intelegea, parca erau hipnotizati de acea șleahta de doctoranzii care tineau trena tiranului... O domnisoara ziarista al carui blog l-am descoperit (si recunosc am fost impresionata de tupeul ei in descrierile faptelor si legaturilor!) a prezentat la tv., rece, usor ironica, dar parca plina de normalitate, continutul proiectului. Parca era un cosmar devenit realitate. Este adevarat ca asta se cocea de ceva timp (nu stiu pe unde am citit), si evident, urma dupa cate ”a inghitit” de la Guvernarea Tariceanu (acum consider ca i se potriveste numele - cu adevarat TARICEANU in fata unui asemnea ... nu pot...nu gasesc cuvantul pe masura).
Au urmat apoi emisiuni diverse in care s-au comentat, s-a ridiculizat, analizat etc. ... degeaba...
Ce este cel mai grav lucru s-a intamplat! Aceasta intentie de modificare a Constitutiei arata ca nu are scrupule si ca toti pasii pe care ii face sunt, de fapt, reactii ale fricii... Stie foarte bine ce se intampla in cazul unui esec...Si orice animal simte pericolul iminent... pentru ca are numai instinct...
Despre Ordonanta ”Cu... mul”... nu doresc sa comentez, nici nu-mi arde, de altfel, Din considerente profesionale voi incerca, macar, sa citesc motivele pentru care a fost admisa neconstitutionalitatea. Altfel, era previzibil. Am avut, totusi, recunosc, o urma de indoiala, stiind cum se ”face” justitia...dar era prea evident, prea grosolan!
In rest economia se prabuseste, euro este ametitor... Orice calcule facute asa, ca ”om de rand”, nu te ajuta decat sa-ti acutizeze senzatia de sila, scarba, furie...
Nimeni nu intelege ca fiecare zi de intarziere in mitocanie, grosolanie, lipsa de profesionalism in viata asta ...pe sticla... ne GAURESTE buzunarele PROPRII?!
N U I N T E L E G E N I M E N I???!!!
Nu.

PS.: Pozele de ieri sunt din GERMANIA!!! Cred ca numai asa m-am putut calma, nu am putut scrie nici un cuvant, iar dimineata m-am trezit cu acest cantec obsesiv in gand:
Acolo este tara mea
Si neamul meu cel romanesc,
Acolo eu sa mor as vrea
Acoloooo vreaaau eu sa traiesc!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu