miercuri, 7 ianuarie 2009

Anul 2009

Toti se intrec in a face previziuni, planuri, proiecte, restructurari, reduceri, reorientari...
Toti simt febril sau fierbinte inceputul de an...
Numai unii au incercat, incepand de pe la sfarsitul anului si putin pe la Sinaia, sa-si ”defineasca mecanismul”! Noroc ca aveau aproape ”Mefin Sinaia” daca le sarea vro rotița ... repede o puneau la loc...sa nu se vaza...fierbintala gandului!
Nu m-am putut abtine, imi pare rau, atunci cand l-am vazut pe Vulpoi infierbântat la iesirea de la ”definirea mecanismului” de la Sinaia... dar nu era de la buget... ci de la ...cinzeaca...
Au facut cateva ordonante emise pe picior (cred ca era a aluia micu...). Fara cap si coada...poate doar numai cu coada...
Ordonanta de micsorare a salariilor directorilor de agentii m-a facut sa rad singura. Nu pot sa-mi imaginez cum cativa oameni care se cred buricu tarii nu au fost in stare sa gandeasca un picuț mai jos, numai cu o treapta! Dar ei nu s-au coborat intratat... sa se gandeasca la faptul ca inferiorii directorilor nu puteau ramne la acelasi nivel de salarizare. Nu am nicidecum intentia sa fac haz de necazul celor incadrati la stat si au pațit acesta scadere a salariului ci ma gandesc cum ”Ala micu” a gandit castigarea unui banut la buget...
Apoi au urmat alte masuri, cele cu privire la plafonarea alocatiilor pentru mame la suma de 4000 Ron sau cea cu interzicerea cumularii unor functii in cadrul sistemului de stat cu pensia primita tot de la stat!
Ma gandesc acum le ce s-o fi gandit Guvrnul cand a emis aceste ineptii...cum o fi facut calculul castigului la buget...Oare o fi vizualizat si el ce vizualizez eu acum ??? Multe MASTERIȚE cu salarii ametițoare cu ”burta la gura” stateau la coada la maternitate!!! Pentru ca tocmai impuscau doi iepuri!!! Obtineau 85% din salariul lor ametitor si stateau si acasa! Nu am talent la desen dar parca vad o caricatura! Este mai mult decat penibil!
O alta imagine care imi vine acum in minte este cea a pensionarilor care muncesc pe campiile patriei plini de placere si de bucurie! Ca probabil ca multi dintre ei o fac din placere, nu ma indoiesc, si este foarte bine! Dar unii sunt chiar obligati sa faca acest lucru!
Gandind acum cata economie a facut la buget prin adoptarea acestor masuri departe de orice ideologie sau masura impusa de vreun program de criza, imi dau seama ca statura Aluia micu ii este pe masura!
Dar privind dintr-o alta perspectiva, simt o bucurie interna. Una mica mica dar scaparează! E acel gand la care cred ca nu prea s-au gandit! LA NOUL AN!
Mai avem un an in care putem sa mai schimbam ceva!
Poate cei care au votat in orb, fiind orbiti de stralucirea tavii de aur pe care s-au prezentat mitocania si lipsa de orice educatie si profesionalism ale Vulpoiului si a Aluia mic, vor putea sa corecteze ceea ce au gresit!
E limpede ca procentele care au iesit la numararea voturilor si sunt vanturate ca pe un steag la castigarea bataliei nu sunt puse niciodata alaturi cu numarul celor care au votat raportat la totalul oamenilor cu drept de vot.
Eu recunosc din diverse circumstante nu am votat.
Dar cu siguranta voi vota anul acesta!
Si abia astept.
Acum ca s-au intors cu totii din vacante se mai vede miscare prin bloguri. Analize si editoriale, articole haioase si serioase... toate parca intr-un glas...
Imi place si sunt fascinata de modul de exprimare, de tiltluri si nu in ultimul rand de continut ale bloggerului George Serban. A fost in aceasta perioada chiar singura Opozitie dinRomania. Iar acum nu se dezminte! Ma bucur!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu