marți, 6 ianuarie 2009

Vanzoleala mare! Pe bloguri, pe strada...

Intrand in aceasta ”lume” am inceput sa citesc si alte bloguri. Nu zic ca nu am intrat si inainte, de cateva ori pe diverse bloguri ale unor persoane publice! Din curiozitate! Cel mai mult m-a impresionat blogul lui Adrian Nastase. Brusc am descoperit un altfel de om in spatele imaginii creeate de televizor! Apoi si alte persoane au facut acest pas si chiar mi s-a parut ceva interesant. Nu m-am gandit ca voi face si eu acest pas. O persoana draga mie a facut acest pas si m-am bucurat foarte mult, gandindu-ma ce bucurie trebuie sa simiti atunci cand ai ceva de spus sa poti sa o faci fara a te simti constrans. Ce bucurie trebuie sa simti atunci cand in fata unei pagini albe sa te simti relaxat cu tine insuti, si sa asterni ce gandesti. Si uite ca asa, pe negandite, uneori faci si pasi importanti pentru propria persoana. Nu am pretentia ca stiu sa scriu. Ba din contra. Si citind blogurile ator persoane imporrtante si care au ceva de spus (unii!), intr-o forma stilata, elevata, sau uneori plina de umor nu-mi prea dau mana la scris. Dar imi voi lua inima in dinti si o voi face asa cum am hotarat acum cateva zile.

Nu voi face analize sau alte afirmatii unice (!) folozofice despre viata, asa cum poate se intelege din titlul blogului. Voi scrie despre ceea ce simt, despre ceea ce vad, despre ceea ce imi doresc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu