duminică, 4 ianuarie 2009

Optimism...speranta

Optimism ...speranta...sunt cele mai folosite cuvinte atunci cand cineva vrea sa te ajute cand iti este greu. Fii optimist! Sigur va fi bine! Este atat de usor sa spui aceste cuvinte! Dar este atat de greu sa poti sa le aplici cu tine insati cand iti este greu.
Da. Imi este greu. Si de cele mai multe ori nu vreau sa-mi recunosc nici mie asta. Uneori ma intreb de ce! Pentru ca, tot eu imi raspund, imi este frica de durere! Pentru ca stiu cum este si vreau sa o sterg din sufletul meu.
Intradevar, azi, dupa ce s-au terminat toate urarile siropoase si dulcegariile de Craciun si Anul nou, am redescoperit rana mea cea veche!
Am simtit cat de mic este pasul atunci cand cineva, cu voie sau fara voie, cu intentie sau nu, prin cateva cuvinte te poate rani...
Probabil ca mai am drum lung pana cand voi intelege...
Probabil ca fiecare dintre noi are in viata si momente dureroase...important este sa invatam ceva din ele.(termin eu cu fals optimism!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu