vineri, 27 martie 2009

ALARMA! Ne invadeaza mediocritatea!



Gabriela Savitsky a tras un semnal de alarma fata de intentiile mai marelui ”ciolanar” al PSD-ului ca pe listele candidatilor pentru Parlamentul European nu se regaseste
europarlamentarul de succes, doamna Corina Cretu!


Ca o paranteza, mai ieri, in improspatatul PNL, o alta doamna europarlamentar, Renate Weber a fost inlaturata, fiind propusa pe un loc neeligibil pentru Parlamentul European.



Mediocritatea se infiltreaza, murdar, in mintile unor oameni, evident frustrati. Sintagma ”sange proaspat in sistem” promovata atat de ...oral de mediocritatea de top corupe minti bolnave de frustrare! Altfel cum am putea explica faptul ca tot ce este de succes, tot ce functioneaza in parametrii maximi, tot ce duce spre progres in respect pentru cetatenii acestei tari se dilueaza, se difuzeaza si se disipa ca si cand nu ar fi existat vreodata!

NU VREAU SA TRAIESC INTR-O ASTFEL DE TARA!

Intr-o tara in care EBamboo (multumesc doamnei Lucia Verona ca a creat un ”slogan de tara” atat de relevant) a atins un maxim de popularitate intr-o zi in care, dupa criza de orgoliu a tatalui conducator, toate fortele s-au pliat perfect pe dorinta odraslei! Intr-o tara in care ”valori” cum ar fi Geoana si Boc ne conduc spre propasirea neamului sub obladuirea orgasmica a FMI-ului!

NU trebuie sa continuam in tacere si sa acceptam toate ineptiile promovate in chip ”salvator” de catre cei care din greseala noastra au ajuns sa ne conduca!

De data asta nu trebuie sa ne cuprinda lehamitea!

Trebuie sa ne spunem clar opinia, sa ne exprimam si sa folosim acel drept, fundamental, acordat unui cetatean al unei tari, democrata (!), pentru a alege cum si de cine sa fim condusi si reprezentati.

Semnalul de alarma a Gabrielei il redau mai jos http://gabrieladsavitsky.wordpress.com/2009/03/27/ravase/

”M-am gândit să scriem, în calitate de bloggeri, Preşedintelui Socialiştilor Europeni şi să cerem suprevegherea nominalizărilor pe lista pentru PE.
Şi chiar o s-o fac. Mă duc să-mi aduc dicţionarele. Ce ziceţi, sunteţi de acord? De fapt, mă enervează zvonul că doamna Corina Creţu nu va fi pe listă pe loc eligibil exact pentru că domnul Geoană are să-i plătească nu ştiu ce poliţă domnului Iliescu, prigonindu-i oamenii.
Vouă vi se pare corect?
Vi se pare normală această prigoană a unui om din pricina apartenenţei sale ideatice la un al grup decât cel al liderului formal?”

6 comentarii:

  1. E adevarat ca se platesc polite acum. Probabil in toate partidele. Perdantii (vorba lui Sutu) sunt acum premiati.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Lilick
    Pacat! Asta nu insemna progres! Iar acum, pe timp de criza, vom simti pe pielea noastra incompetenta! :((

    RăspundețiȘtergere
  3. Titlul comentariu: 26.03.2009 - CAZURI REPETATE de POLITIE POLITICA, RECLAMATIE, CERERE si PLANGERE PENALA ....




    IOAN TODIROAE,
    STR. PRINCIPALA, NR. 48,
    SATUL si COMUNA TIMISESTI,
    JUDETUL NEAMT,
    COD POSTAL 617470




    RECLAMATIE, CERERE si PLANGERE PENALA
    ================= = =================


    Si pe baza dovezilor ultime cronologic urmatoare:

    D1.) din data de ieri 25.03.2009 : 2 colete postale
    pe care eu le-am primit de la 2 edituri romanesti;
    colete postale cu URME VIZIBILE de
    violare si de CULEGERE INFORMATII si despre
    continutul coletelor; colete postale achitate
    prin Chitantele Nr. 0632298 (86 RON) si 0632299
    (73,95 RON); colete postale cantarite ieri si dovedit
    ca nu a fost caz de furt ci de a URMARI si TERORIZA,

    D2.) din data de 12.03.2009 : Revista InfoRegio
    Panorama Union Européenne Politique régionale
    N o 28 - Décembre 2008; revista pe care eu o
    primesc de la Publications.europa.eu

    D3.) din data de 19.02.2009 : Scrisoarea pe
    care eu am primit-o de la Le Président
    de la République et Madame Carla Sarkozy,

    D4.) coletul postal voluminos cu
    IMPRIMATE pentru NEVAZATORI; colet
    postal pe care Mama mea l-a primit
    de la Asociatia Nevazatorilor din Romania,

    D5.) 3 salariati locali - unul arhicunoscut
    si prin contributia sa majora la persecutia
    Mamei mele prin imputarea unei mari sume,
    alta salariata tot de la Primarie si al 3 lea
    un politist de la Politia Timisesti - salariati din bani
    publici arhicunoscuti de consatenii mei drept mari codosi;
    salariati care m-au URMARIT INFORMATIV in GHISEUL POSTAL TIMISESTI

    si

    pe baza "ARTICOLULUI 28 Secretul corespondentei"
    din Constitutia Romaniei

    si

    pe baza DREPTULUI FUNDAMENTAL al OMULUI
    referitor la SECRETUL CORESPONDENTEI

    acuz din nou ca in perioada 1990 - 2009:

    A1.) si scrisorile, confirmarile de primire,
    coletele postale si TOATE trimiterile
    postale ale mele, ale Parintilor mei,
    ale Familiei mele, de catre TERORISTII
    de la a) DGIPI_CIA_PSD_PD-L Piatra Neamt,
    b) -------- = ------- Targu Neamt,
    c) -------- = ------- Timisesti,
    ne sunt URMARITE INFORMATIV, pandite, filate,
    monitorizate si apoi turnate, parate, codosite, RAPORTATE INFORMATIV,

    A2.) si expeditorii nostri printre care:
    Sediul Uniunii Europene, Presedintele Frantei,
    Doamna Cancelar al Germaniei, deci si
    expeditorii totodata, de catre aceeasi
    TERORISTII de la punctele a) la c) de mai
    sus, sunt URMARITI INFORMATIV si RAPORTATI INFORMATIV,


    A3.) "vrajmasii vazuti si nevazuti care ne
    fac rau" (cum s-a spus si in Slujba
    religioasa ortodoxa de astazi de la Radio Trinitas),

    A4.) desi suntem persoane serioase si simple
    (nu suntem persoane publice etc), eu somer de lunga durata
    tot din cauza TERORISTII a) la c), Mama mea
    in varsta de 89 de ani si 3 luni, nevazatoare si
    imobilizata la pat din cauza PRECEDENTILOR TERORISTI
    (din anii 1962 - 1989), SUNTEM PANDITI, PARATI
    PERSECUTATI, TERORIZATI inclusiv in zona CORESPONDENTEI.


    "Cu noi cei prigoniti este DUMNEZEU"

    26.03.2009

    RăspundețiȘtergere
  4. Mihaela, n-am înţeles ce-i reproşaţi lui Călin Tăriceanu şi cum de nu vă daţi seama al cui joc îl faceţi, fie şi involutar, cu acea adresare cel puţin nedreaptă şi agăţată permanent în stânga paginii. Chiar nu vă daţi seama în ce situaţie imposibilă se află? Orice ar zice acum ar fi pus pe seama frustrării personale. Ce are de zis, zice în interiorul PNL. Cred că e bine să păstrăm un sistem de referinţă foarte clar în minte atunci când evaluăm. El nu este în situaţia noastră, care ne putem permite cu totul alt mod de abordare decât un om de stat, aşa cum este el. Nu ştiu dacă la ora actuală mai avem vreun veritabil om de stat în ţară. După Corneliu Coposu, e singurul căruia am curaj să-i atribui acest statut.

    Sper că nu vă supăraţi pentru comentariul meu, dar îmi asum acest risc. Vă urez toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Roxana Iordache
    In primul rand multumesc pentru vizita.
    In al doilea rand, nu reproșez nimic lui Calin Tariceanu, si nu fac jocul nimanui. Spre deosebire de multi din blogosfera eu sunt stapana propriilor convingeri, acest blog este o ”notita” a ceea ce simt, ce vreau, ce-mi doresc.
    Acel post din partea stanga a paginii a fost adaugat inainte de alegerile din PNL, fiind derivat dintr-o postare in care il sustineam. Imi dau seama in ce situatie se afla, dar n-as numi-o, dramatic, imposibila! As numi-o normala pentru o persoana, de calitatea domniei sale, atunci cand paraseste conducerea unui partid, de talia PNL, in glorie!
    Si nu sunt de acord ca trebuie sa taca datorita etichetarii frustrarii personale. Un om politic este om politic si atunci cand iese de la conducerea unui partid, el trebuie sa se exprime. ...Doar daca nu mai doreste sa fie om politic atunci poate face ce doreste, inclusiv sa taca!
    Imi face placere ca ati trecut pe aici si sper sa continuam sa avem opinii, fie si diferite!
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere