marți, 31 martie 2009

Straini in noapte



In seara asta am vazut ”Straini in noapte! La Opera Nationala din Bucuresti.
Acum aproape o luna, prietena mea Lavinia, m-a sunat si scurt m-a intrebat daca vreau sa vad aceasta piesa! Mi s-a parut aproape ciudat pentru ca nu am indraznit sa ma gandesc la asta dar si pentru ca intotdeauna aflam dupa ce avea loc spectacolul iar inainte intelesesem ca biletele se terminau imediat.
Am facut o mica introducere ca sa ma adun putin pentru ca sunt, inca, sub impactul lasat de piesa, de actori, de regie, de secenariu ...tot!
Au curs cernelurile in valuri comentand piesa cu cel mai rasunator succes din ultimii ani!
Nu voi face asta! Nu voi comenta!
Vreau doar ca aceasta notiță a sufletului meu sa ramana, amintindu-mi mereu ce am simtit si ce am trait odata cu piesa!
AM fost absorbita cu totul de secena si de viata de acolo! Acolo, pe scena, s-a trait ...o viata...mai multe vieti...toate odata...inclusiv a mea...
Nici nu-mi vin in minte decat cuvinte mari ca minunat, extraordinar, dar nu, nu sunt potrivite pentru ce s-a intamplat acolo. Nu numai pe scena ci peste tot...in sufletele oamenilor, in sufletul meu. De fapt s-a deschis o poarta spre sufletul fiecaruia si toti au vibrat. Si eu am vibrat in fiecare gest, in fiecare cuvant...in fiecare tacere...
Cand dragostea si viata sunt complice ...se nasc lucruri minunate...
...si am trait si retrait
...apoi iubire si iertare

...ropote de aplauze...

MULTUMESC LAVINIA!

Foto: adevarul.ro

Un comentariu:

  1. Salut. Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam, insa deocamdata este o buna modalitate de transmitere a unei informatii. Apelam la oameni inteligenti din blogosfera si care pot in acelasi timp sa fie promotori ai acestui fenomen in Bucuresti. INSCRIE-TE LA ZIUA BLOGGERILOR BUCURESTENI ( PE ZBB-2009.RO AI FORMULARUL DE INSCRIERE ) si vino alaturi de noi la festival impreuna cu cat mai multi prieteni. Da acest mesaj mai departe in blogosfera.Vor fi premii, petreceri, multa distractie si nu in ultimul rand o mare gasca de bloggeri cu care poti lega prietenii. Fiecare blogger inscris va primi cadou, saptamanal o invitatie de doua persoane la Eurocinema. Te asteptam
    Multumim.

    RăspundețiȘtergere