vineri, 20 februarie 2009

”Raport asupra singuratatii”


Mi-a placut, domnule Adrian Nastase! Si o voi citi!

Asta seara inainte de culcare, am facut o tura printre bloguri. Pe blogul domnului Adrian Nastase am gasit ceva ce mi-a placut.


”RAPORT ASUPRA SINGURATATII de Augustin Buzura

Motto: Greu e totul, timpul, pasul,

Grea-i purcederea, popasul,

Grele-s pulberea si duhul,

Greu pe umeri chiar vazduhul.

Greul cel mai greu, mai mare

Fi-va capatul de cale."

"Doamne, nu ştiu cum să mă bucur. Nu ştiu cum să mă rog. Nu ştiu cum să înjur. Nu ştiu cum să plâng. Nu ştiu cum să spun ce simt. Nu ştiu cum să spun ce nu ştiu. Am devenit ceva nestructurat, neîntreg, ceva care nu se poate exprima. Nu sunt decât o durere ce nu ştie să se manifeste, să geamă, să strige. ...


Este uluitor de frumoasă, dar nu sunt capabil să spun asta şi nici nu văd în ce punct mă aflu pe scurta şi absurda scară a vieţii. Faţă de mine, are avantajul timpului înainte, al tinereţii, care mă umileşte. La ce bun experienţa, cultura, diplomele, care-mi certifică în faţa nu ştiu cui că am fost cineva, când îmi simt mâinile uscate, reci, faţa suptă şi, ce mai, corpul, ceea ce sunt, adică alcătuirea ce abia mai poate păstra un suflet revoltat, contrariat de fragilitatea structurii care îl găzduieşte, speriat de acest provizorat al construcţiei fără vlagă care simt că sunt? În prezenţa Marei, sunt şi nu sunt. Sau, mai exact: sunt ceva ce nu ar trebui să fiu. Oricum, simt că mi-am pierdut înţelepciunea, că nu mai găsesc drumul spre ea. Amin."
Multumesc!
Noapte buna

2 comentarii: