vineri, 20 februarie 2009

SOLIDARITATE!


”Solidaritatea nu se face in vorbe!” Solidaritatea inseamna sa faci ceva pentru cel/cea fata de care simti acesta... nevoie umana! Atunci cand vezi nedreptate, te alaturi, instinctiv, celui nedreptatit si faci ceva sa il sprijini! In cazul de fata solidaritatea se face prin ...vorbe...scrise! Pentru ca exact astea sunt ”uneltele” cele mai utile impotriva celor care sunt obligati sa aplice legea si nu o fac premeditat cu rea-credinta, si pentru a fi siguri ca nu vor putea sterge niciodata dovezile.

Asa ca, fara a crede ca de pe acest blog se va propaga undeva...totusi cred ca trebuie si eu, neinsemnata, sa scriu despre asta! Este vorba de Sibilla si Gabi, doua femei din Caras-Severin, care au sesizat abuzuri într-o casă de copii si despre mafia discreţionară din Caras-Severin.

Chiar daca nu sunt o blogerita ”citita”, iar acest blog este numai o ”notita” a sufletului meu, ma simt solidara cu aceste doua femei care lupta din rasputeri cu sistemul ticalosit, cu coruptia generalizata si relationala, din teritoriu, si care e chiar mai ”drastica” decat cea de la centru!
Impresionata, voi reda mai jos textul integral al articolului de pe blogul lui George Serban, care a tras semnalul de alarma:

”Despre solidaritate cu Sibilla!!!
19 februarie, 2009 in General by George Serban
Gasesc pe blogurile unor persoane in care am incredere - deci oamenii mei de incredere - mesaje de solidaritate cu Sibilla. Nu stiu cine e, nu o cunosc! Curios, ma duc pe blogul ei. Daca oamenii mei de incredere se solidarizeaza cu ea trebuie, neaparat, sa vad despre ce este vorba. O voce - am inceput, ca Boc, sa aud voci - imi sopteste: dar daca nu e de-a noastra?! Ii raspund sec: ma p… ! Vocea pleaca cu Boc cu tot.
Gasesc pe blogul Sibillei ceea ce se vede mai jos. Am luat cu copy&paste. Apas play si, in timp ce ascult, citesc. Daca Sibilla nu este un maestru al manipularii, inteleg ca in spatele mesajului ei s-a petrecut o mare porcarie. Niste Gunoaie - dintre ale noastre sau dintre ale lor - din administratia locala, au hartuit-o pe Sibilla - care nu stiu daca este de-a noastra sau de-a lor - pana au determinat-o sa demisioneze dintr-o munca la care tinea. Gunoaiele, care sunt din ce in ce mai multe si se inmultesc prin unghere, nu vor cu nici un chip sa inteleaga ca suntem “de-ai nostri sau de-ai lor” doar atunci cand vorbim la un microfon. In rest, suntem toti de-ai nostri!Sibilla nu cere ajutor. Doar povesteste si spune ca nu se da batuta.Si atunci va intreb pe voi, oamenii mei de incredere, care aveti si alte mijloace decat blogul: de ce nu dedicati pagini Sibillei? de ce nu ii mobilizati pe oamenii vostri de incredere? de ce nu scriu nimic ziarele despre Sibilla?
Nu faceti din solidaritate ceva formal, un fel de “romanescul”: … ce mai faci? … bine! … Si-i dau lacrimile!

Un semn …
Prietenilor mei, colegilor din blogosferă cu mult drag, Bach !


Da, m-au adus în situaţia de a demisiona, nu înseamnă că eu, Sibilla am abandonat lupta cu sistemul ticăloşit, cu personajele ” nemuritoare ”, considerate de neînlocuit ! Nicidecum, atât că, sunt OM din carne, oase, sufletul însă e departe de-a fi obosit ! E timpul pentru … altceva, voi reveni, vă mulţumesc tuturor pentru încurajări şi solidaritate, e foarte important pentru mine, chiar dacă sunteţi departe … aici, în Caraş-Severin , încă se poate, dar, nu se vrea ! Decât să ” caute ” la neregulile grave din protecţia copilului cărăşeană, au preferat să se coboare-n asemenea hal, încât să angreneze o armată numeroasă de aserviţi şi pupincurişti dispuşi la a fi nişte bieţi executanţi şi atât, şi să mă vâneze pe mine în cel mai josnic mod cu putinţă. Dovezile lor ? Declaraţii verbale, atât ! Probele mele ? Da, există ! Ce mai urmează : incendierea arhivei, distrugerea casetelor, intimidarea în continuare a oricui poate vorbi, presiuni, abuz de putere,abuz de influenţă, copii folosiţi ca masă de manevră, tot nemoşagul scos la înaintare ? …. posibil, pentru că în Caraş-Severin e posibil orice, cu orice preţ, au mai murit oameni, copii, au demisionat angajaţi răpuşi de stress, de hărţuirea morală permanentă la locul de muncă, zeci, copiii, în continuare sunt numere de dosare, nu suflete,ci instrumente folosite-n conflicte între adulţi, acesta e modul în care se conduce, acesta e managementul cu care Caraşul se laudă, josnicia şi ticăloşia fără de limite !
Ultimul regulament inventat, destinat a proteja imaginea şi scăunelele , funcţiile ” divelor” şi prinţişorilor ”, nicidecum mult invocatul interes superior al copilului, expresie de care vă folosiţi doar, atât, are ca scop preîntâmpinarea unor eventuale anchete jurnalistice, sau de alt fel … ” grija ” cuiva şi soarta protecţiei copilului din Caraş-Severin. Grija oştilor dislocate, mda, răstignirea Sibillei pentru amuţirea pe viitor şi-a altor ” neascultători”.
Clanurile şi căpuşele din halal sistemul cărăşean … fala , orgoliile, nemerniciile… DEMNITATE, nu puteţi cumpăra nici cu bani, nici cu clipocitul genelor şi ” lacrimi ” de impresie, la comandă, sau Martell … laşilor care sunteţi !
Un sistem ticăloşit în care trebuie să fii la fel de ticălos ca să rezişti acceptând să taci, să te complaci, să consimţi …. ei bine, eu sunt un luptător, departe de mizeriile şi ticăloşiile voastre, voi fi de folos din afara sistemului, promit !
Sibilla
P.S. Da, am aflat că-mi pregătiţi şi altele, dosar penal, blogger arestat, am aflat … sunt pregăită ! Ano, l-am visat pe Andre ( Hendre ) … înţelegi tu, Ano … ? Ai să înţelegi, şi, sufletul său se va linişti. ”

ATAT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu