joi, 5 februarie 2009

...am fost la ROMA!!!

Cu greu, cu multe indoieli (legate de viitorul bugetului nostru), declansate inca de la inceputul anului de isteria mediatica propulsata de jurnalisti isterici si fara subiecte, despre criza mondiala, am decis sa fac echilibristica cu bugetul personal si sa plecam (eu si Minu!) la ROMA! Este o excursie programata inca din luna august a anului 2008 iar la sfarsitul acestuia totul parea ca se prabuseste si duce la nefinalizarea ei.
Ca o scurta istorioara, incepand de la sfarsitul anului 2007 am decis sa facem (eu si Minu a mea) cate o excursie de cateva zile, pe cont propriu, in cate o capitala europeana, (cand pot si cum pot). Asa a fost prima mea iesire din tara, in luna ianuarie a anului 2008, cand, luandu-mi inima in dintii si pe copila mea minunata, am facut pe cont propriu o excursie la Paris! De cinci zile! Cadou de ziua ei! In ianuarie! Am vazut tot ce se putea vedea, am mers aproape cadentat (cu ceasul in mana!) pentru ca sa putem vedea tot ce ne propusesem de acasa. A fost minunat. Am fost coplesite de tot ce am vizitat! Tot curajul de a face aceasta ”escapada” a vietii mele, i-o datorez colegei si prietenei mele Cristina, care este ”deschizator de drumuri”. Ea merge inainte, apoi eu cu fiica mea, mergem pe urmele ei. La propriu! Cu program, cu harta, cu tot dichisul! Unde mancam, ce abonament cumparam, ce vizitam, cat costa! Tot, pentru fiecare zi! Luam biletele de avion cu multe luni inainte, apoi facem rezervari on line la hotel! Pe marimea bugetului nostru! Si avem si diverse strategii privind alegerile!
Asa am avut curajul! Paris, Viena! Acum Roma!
Nu pot decat sa-i multumesc prietenei mele pentru ”curajul” pe care l-a aruncat, dintr-o data peste mine, asa incat, la 38 de ani sa ies pentru prima data din tara ...si sa nu vreau sa ma mai opresc!!!
Dar, la sfarsitul acestui an, situatia financiara a fost atat de presanta incat a fost o adevarata lupta (la propriu si la figurat) sa putem pleca.
Pana in penultima zi am crezut ca nu vom putea pleca.
Dar in ultima clipa, totul s-a ”legat” si am decis sa plecam!
Acum ne-am intors!
Suntem obosite si fericite!
Am fost coplesite de ROMA!
De VATICAN de BISERICA SFANTULUI PETRU!
Au foast atat de multe intamplari minunate acolo si ne-am bucurat deplin de tot ce am vazut!
As vrea sa scriu despre fiecare zi in parte pentru a ramane toate acele sentimente si trairi pe care le-am avut, pas cu pas, la ROMA!
Voi posta doar cateva poze pentru ca vreau sa scriu si sa postez poze pentru fiecare zi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu