vineri, 27 februarie 2009

...Sustinere VIRTUALA!

Mi-a placut mult ideea promovata de Gabriela Savitsky! Este o persoana sufletista, inteligenta si ambitioasa. Sunt convinsa ca are mult mai multe calitati decat pot eu enumera aici. O ”cunosc” de putin timp, de cand am inceput sa citesc bloguri. Mi-au placut multe articole si comentarii si imi doresc sa am timp sa citesc si din cele mai vechi!
Dar cel mai important lucru este ca astfel de oameni, cum sunt ea, Sibilla, George Serban, si poate si altii pe care nu i-am citit inca, sunt cei care ”imping la caruta”! Da! Atunci cand cei care trebuie sa traga caruta nu o fac sau se prefac ca o fac!
Nu sunt inscrisa in nici un partid. Am preferinte diverse, alegeri bazate, cred eu, pe profesionalism, corectitudine, demnitate si, de ce nu, carisma, toate sustinute de respect pentru sine si pentru ceilalti! Imi place sa urmaresc discursul politic si evolutia unui om in acest sens. Cu ideologiile de partid sunt putin familarizata dar acum, ca e la putere varza, nu pierd mai nimic!
Cred ca doamna Corina Cretu este intradevar o persoana careia ii sta bine acolo unde este si anume in Parlamentul European. Cred ca ne reprezinta si ce e mai important, privind-o, ma face sa ma simt mandra ca sunt roman!

2 comentarii:

  1. Nu ştiu ce să-ţi spun, m-ai lăsat fără replică (pe mine, care am replici la toate :) ). Mă bucur că ai acest instinct. Corina e un om foarte potrivit în "rol", este bătăioasă şi a ridicat prestigiul României în Parlamentul European. Eu o apreciez pentru onestitatea şi diplomaţia ei, calităţi rare în peisajul nostru politic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca am reusit sa te las fara replica;) (mai ales ca stiu ca ai replica la toate:))!Este, intradevar, un OM deosebit si cred ca sunt multi romani care simt la fel!
    Vreau sa cred si sa sper ca domshoare, care NU ne fac cinste cu ”succesurile” lor, nu vor putea sa ajunga in aceeasi linie cu doamna Corina Cretu si alti cativa asemeni dansei.
    Sa tinem aproape!

    RăspundețiȘtergere