marți, 24 februarie 2009

Statul este un...HAIN


Azi, la Palatul Stirbei, Buftea, Mirecea Ge o ana a avut un discurs ”interesant”! Discurs care m-a dus cu gandul la copilarie! ....Sau senilitate?!


A uitat pozitia! Era 69 din cate am inteles ...si e la PUTERE! Statul este reprezentat de organele sale! Guvernul este unul din ele!


Expresii de genul Statul este HAIN, guvernul ar trebui sa ia masuri...apartin altui organ...O POZITIA!


Sa intelegem ca e in opozitie cu el insusi?!

...nu stiu ce pozitie e ;))

2 comentarii:

  1. Şi candidează şi la preşedinţie. :D În ce poziţie, oare?
    Asta îmi aminteşte de un banc.
    O brunetă, o roşcată şi o blondă, gravide, stai în sala de aşteptare a unui cabinet ginecologic. Din una-n alta, intră-n vorbă. Bruneta spune:
    - Cred că o să fac băiat?
    - De ce? întreabă roşcata.
    - Pentru că am stat deasupra.
    - Atunci, eu o să fac fată, zice roşcata.
    - Aoleo! se sperie blonda. Eu o să fac iezi!...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Gabriela Savitsky Bine ai trecut pe aici!
    Cred ca, dupa poza, pozitia este simpla si ...individuala!
    Iar dupa ce face, s-ar putea sa avorteze:))!

    RăspundețiȘtergere